maandag 18 november 2013

Een stand van zaken :)

Na enkele dagen ziek te zijn, verlangde ik toch terug even naar mijn thuis in België, want er gaat niets boven een comfortabele zetel, een dekentje, een kop melk, de televisie aan en mama's vertroeteling wanneer je je niet 100 % voelt. Maar ik zit hier in mijn kotje tussen de Siberische sneeuw... Nog enkele metertjes en ik kan misschien mijn eerste sneeuwman creëren , nog enkele daagjes en ik kan eindelijk mijn Siberian Boots boven halen, nog enkele graden minder en ik zal effectief onderuit gaan op de trappen (voorlopig heb ik nog kunnen rekenen op mijn schijnbaar snelle reflexen, vergezeld door enkele luide gillen!).

Ik weet nog steeds niet wanneer ik naar huis terugkeer, aangezien ze op de universiteit maar niet kunnen vertellen wanneer onze examens vallen. We worden van her naar der gestuurd om uiteindelijk gefrustreerd achter te blijven. We hebben nu zelf het heft in handen genomen en deze week gaan we aan elke professor persoonlijk vragen wanneer deze bij ons een examen kan afleggen. Ik zou toch graag begin januari terugkomen, want na vier maanden zelf mijn potje te koken, zie ik uit naar een maand heerlijk eten van ons mama alvorens ik weer vertrek naar Polen (waar ik trouwens enorm naar uitkijk :) ).

Maar voorlopig zit ik nog achter mijn bureau, te genieten van deze onvergetelijke ervaring, terwijl ik deze blogberichten schrijf met het zonnetje op mijn balkon. 

Heel veel Liefs,


Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten