maandag 9 september 2013

Het kotleven



De buitenkant van de residentie is afschuwelijk en bij het binnenkomen kom je gewoonweg in shock. Enkele nog doenbare foto's:

De buitenkant :



De traphal : 
 De douche :

 
 De keuken (de oven bespaar ik jullie :) ) :


Twee dagen waren nodig om mijn kamer volledig te ontsmetten en na verschillende kokhalzende momenten en smetvreesaanvallen, wordt je deze vuile, smerige boel toch gewoon. Ik probeer nog steeds mijn evenwicht te bewaren in de douche om toch niet tegen vuile muren te stoten,ik probeer nog steeds mijn handdoeken en kleren stevig aan de haak te hangen in de hoop dat ze niet op de natte vloer vallen en ik probeer nog altijd zo weinig mogelijk hier naar het toilet te gaan, maar  de dwingende krampachtige houdingen worden nu min of meer achterwege gelaten.

Ondertussen is 'het kot' meer en meer MIJN KOT aan het worden, joepi, want dat is toch weer een obstakel uit de weg :)
 
liefs Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten