zaterdag 28 december 2013

De laatste dagen voor mijn terugkomst

Kerstmis is voorbij en ik kan alweer uitzien naar de overgang van oudjaar op Nieuwjaar!!! In tussentijd proberen we nog alles uit onze laatste dagen te halen. Zo zijn we in open lucht bij -28°C gaan schaatsen en dat was wel eventjes koud...maar wel heel plezant, zeker als je, zoals ik, op een prachtig elegante manier kan schaatsen^. Ik ben nooit van het sportieve type geweest...Morgen gaan we nog eens een uitstapje doen naar het Bajkalmeer met twee Russische jongens als gidsen. Dat wordt weer een dagje waarin de deuren voor je worden opengedaan en je wordt geholpen bij het aantrekken van je jas. Oh wat zijn de Russen toch zo galant :D (mijmer mijmer...). Hoewel ik graag de gezichten van mijn ouders wil zien, wanneer ik met een Rus naar huis kom, vrees ik toch dat ik 'de ware' niet zal ontmoeten in SiberiĆ«. (Ik houd oudejaar natuurlijk onder voorbehoud, want ik heb opgevangen dat de Russen dan echte 'animals' worden haha ;) ).
Maar dus, lang is het niet meer voor ik iedereen weer in levende lijve kan zien.  6 januari is de dag! Dan zal ik na 4,5 maanden terug voet zetten op Belgische bodem, en ik hopelijk nog enkele dagen zal kunnen nagenieten van de kerstsfeer en  me kan voorbereiden op een kerstfeestje  met mijn familie en vrienden.

Ik wens jullie allemaal nog Vrolijke Feestdagen vol kitscherige kerstlampjes, over the top versierde kerstbomen, de beste chocoladedesserts en vooral liefde, gezelligheid en de aanwezigheid van iedereen die je nauw aan het hart liggen...

Vele kerstknuffels...


Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten